2009-12-30

Nyår

ja om 10 minuter är det nyårsafton, vi ska spendera kvällen hemma hos Pär och Elin tillsammans med dem och Åsa & Mattias, Matilda längtar massor och det gör även jag, en dunk rödvin fick följa med mig hem idag å står å väntar på morgondagen. Vi har bestält nyårsplanka (tror jag) som ska ätas imorgon kväll så slipper vi stå och laga mat :-)

inga fyverkerier men vi har ju 6 barn som ska sova vid 12 slaget åxå så det är kanske lika bra :-) man kan kolla på andras på avstånd istället ;-)


å jag veeeet att ni inte fått se julaftonsfoton än men det kommer, glömde först kameran hos svärföräldrarna ett par dagar å sen har massa annat tagit min tid å så är det ju så konstiga foton de mesta eftersom man msåte använda blixt, massa olika folk å färger m.m. menmen ni ska få se :-)

nu ska jag sooova, som tur är så sover båda mina barn till ca 10:00 nu när det är jullov :-D så jag får sovmorgon varje dag ;-) å folk säger att man får sova lite när man är småbarnsförälder?? vad har de fått det ifrån?


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...