2012-01-02

Årets första skiss

Idag är det första måndagen för år 2012 och det innebär att det är dags för årets första skiss inne på SWEbloggen. Jag har hakat på missmians utmaning att göra ALLA skisser på SWE i år :-) får se om jag lyckas. Fick snabbscrappa till dagensskiss och fota i mulet trökväder igår men den är ju gjort och jag är jättenöjd med den i verkligheten :-D

"Hej tomtegubbar"


Haka på ni också å försök tolka alla skisser på SWE i år :-D å glöm inte skicka in till os så vi får se :-)

//H

2 kommentarer:

Lilla07an sa...

Men titta, du hann ju ;)
Och tuff du är som vågar skriva ut att du ska göra alla skisser under året också. Det vågar inte jag. Har inte ens bestämt mig för om jag ska heller *s*.

/M

Ulle sa...

Vilken glad och härlig LO!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...