2012-01-24

Sponsoralster

SWEbloggen sponsras nu under Januari av:

 

Jag fick ett kit från dem att scrappa lite med och idag så visas mina alster inne på SWE så nu tänkte jag visa dem för er också.

först kommer en julig sida med ett underbart julpapper där det stod "god jul och gott nytt år" redan tryckt på pappret så det fick bli min rubrik. På pappret stänkte jag med lite vit gesso som jag blandat ut med vatten, men i övrigt tyckte jag pappret var så fint så det behövdes inte så mycket dekorationer.

Sen har jag även gjort ett kort, Det gula pappret som är med på layouten åxå hade dessa söta fåglar mitt på sig och baksidan var det här mörkbruna mönstrade som jag använt. En fin vit pappersram fick rama in de söta små kärleksfulla fåglarna och som pricken över i lite fina band och pärlor:

Älskar att skapa med färdiga kit, oftast så kommer min inspiration verkligen fram och det bara rinner ur fingrarna på mig känns det som :-) 

//H




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...