2012-01-01

Veckovägning

Är ju faktiskt söndag idag och på söndagar brukar jag ju väga mig men denna vecka så vägde jag mig faktiskt igår för jag ville veta vad "nyårsvikten" var :-) och jag blev riktigt glad över att jag var under 75kg nu :-) 




Vikt sist: 75,2kg
Vikt idag: 74,9kg
Viktförändring denna vecka: -0,3 kg
Viktminskningtotalt: -6,9 kg
Startvikt efter Graviditeten: 81,8kg


Har nu alltså 2,2kg kvar till det jag vägde förra nyårsafton, ammar ju fortfarande men Gösta börjar ju äta mer och mer annat så kan inte förlita mig på det så jättelänge till. Inget nyårslöfte men ändå så har jag ju ett viktmål att jag ska ner till ca 72kg iaf. Men har itne bestämt mig för vad jag ska ha för dag att ha det målet till.... kanske till midsommar?? ja de säger vi på midsommar vill jag väga 72kg då är det sagt :-) 


//H

1 kommentar:

evelina sa...

Då väger du under 70 tror jag, vid midsommar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...