2012-07-03

Äntligen!

Äntligen börjar man känna att det är sommar på riktigt! Igår var vi ner till sjön på eftermiddagen me ndet blåste lite och barnen var helt ur kontroll, tror det beror på att det varit så dåligt väder så de itne fått vara där nere nästan nått och har en massa uppdämd energi.


Just nu så börjar jag bli lite smånervös inför bröllopet jag ska fotografera om 2,5 vecka. Har suttit och insupit inspiration på pinterest ett par dagar men det viktigaste för min foto-inspiration nu är nog att få datorn rensad, för jag orkar inte ens fotografera nått när jag vet att jag inte kan göra nått med korten.... kan knappt flytta över dem till hårddisken så vet inte ens varför jag försöker...

När måste verkligen rensa båda datorerna från virus m.m. för fulla med saker är de inte de är fulla å sega av virus å trojaner å allt vad de heter. 

//H

1 kommentar:

Mary Pat Siehl sa...

oh i love nature photos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...