2012-07-16

Skiss v.29 / Sketch on SWE

This week it's Ullis/Lillblomman who has made the sketch and I've followed it very much but the elements on the sketch has changed shape a little. Som strips is circles on my layout but overall it's pretty similar to the sketch.

Dernna vecka är det Lillblomman som gjort skissen till SWEbloggen och jag har självklart gjort en tolkning ;-) Jag har följt skissen väldigt mycket även om vissa av delarna på skissen har ändrat form på mig layout, som t.ex. så har några remsor blivit till cirklar osv. 


"Älskar er 3" ("Love you 3")


A lot of the materials I've used is from cocoa daisy-kits, the paper-decorations are just awesome! Love them :-)

Nästan allt material kommer från olika kit från Cocoa Daisy. Å pappersdekorationerna med kameran m.m. är så himla fina, gjorde av med alla jag fick i mitt kit på denna layout :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...