2008-01-25

En riktig utmaning

Ja jag har skapat en LO till scraputmaningen som verkligen var en utmaning för MIG. Utmaningen heter "En salig blandning v.4" och detta var man tvungen att ha med:

¤ minst en pratbubbla
¤ 5 mönstrade papper
¤ en riktigt stor bokstav
¤ minst 3 foton

Och jag använder ALDRIG pratbubblor och sen att få plats med både en RIKTIGT stor bokstav, 5 mönsterpapper och 4 foton det var en riktig utmaning. 

Mitt resultat blev så här

"Björngång"
image493

Den handlar om i somras när Matilda vägrade börja gå, hon var så arg på mig för att jag inte bar henne å så gjorde de ont i knäna att krypa utan byxor ute. Så då blev det s.k. "björngång" hon gick alltså på händer och fötter runt runt i trädgården å de såg såååå kul ut :-D LO:n blev lite konstig i färgerna ser jag nu, den är ju väldigt färgglad i verkligheten åxå men inte riktigt sååå rosa som den är här.

Pratbubblan är en i chipboard som var med i ett månadspaket från jommas lilla krypin men jag klädde in den i mönsterpapper för att den skulle passa i färgen. 

Rosa mönstrat i grunden är "Basic grey - infuse",
Det brunrandiga är "Rusty Pickle - chocolate kisses"
sen är det även "Sassafras lass - owl pals - enchanted forest"
och det prickiga tror jag är ett "melissa frances".




///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...