2008-01-06

My true Love är publicerad!

Tog å snabbscrappade en LO i fredags. Det kanske tog 45min fast då tillkom det brads på lrödagen eftersom det kändes som det behövdes mera roooosa :-p

Scrappade efter förra veckans SWEskis å nu var den publicerad på deras blogg :-D vilket stim jag är inne i, blir så glad att de vill visa upp min LO :-* puss


"My true...Love"

image517


Det "formade" pappret heter Noteworthy-Hillary och finns i butiken (www.scrapbookbutiken.se) där även thickers - diquiri finns som jag har skrivit "My true..." med :-D

Det svarta "Kladdet" är akrylfärg stämplat med bubbelplast :-o alltså sån plast som man använder att paketera saker i för att de inte ska gå sönder och som är otroligt rolig att sitta å knäppa sönder :-p så jag fick leta en stund innan jag hittade en HEL bubbelplast :-O


nu ska jag packa ordrar så ni får era saker ;-)


//Hanna


å just de,  min dotter matilda vart ju publicerad på TVÅ LO:s på SWEbloggen :-D både på denna som jag gjort och på Pylles LO "Julkortsfotografering :-D ni kanske kände igen fotona från min LO "Julkortsfotografering"? det är pylle osm knäppt dem :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...