2008-01-31

Revansch

hihi

tjoho har gått å vunnit min första scrapträsksutmaning :-D var ett tag sen jag var med men jag har aldrig vunnit, jag har kommit tvåa en gång med 1 poängs mariginal men nu var det äntligen min tur :-D 

Utmaningen var att scrappa med det som låg kvar på scrapbordet sen man senast scrappade och jag hade verkligen allting framme, lim, en chalk, t.o.m foto låg framme för jag hade övervägt att scrapap det lite tidigare :-D måste jag påpeka att det var en total röra på mitt scrapbord :-D

här är min LO:

"En slant för dina tankar"
image499

Papper från Fancy Pants julkollektion (ja de knallrosa hörde till julpapprena ;-) ) vit scallop, svart CS, Thickers från american crafts - Latte, blommorna är Prima - Sprites, blingbrads, rubons från Hambly och Urban Lily. 

nu ska jag bara fundera ut en ny utmaning åt brudarna :-?


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...