2008-01-14

Layout efter skiss

Ja igårkväll han jag göra en layout, tror den tog en timme från att jag satte mig i stolen med en skiss i handen tills den var helt klar. Från början var jag negativ till hela LO:n pga att jag tvingade mig själv att använda "Two scoops" från basic grey å jag gillar inte de papprena :-( Men när jag fick strössla ut lite blommor å sy litekorsstygn så blev jag mera nöjd.

Själva fotot på Matilda och hennes kusin Filip älskar jag man ser deras likheter och hur goa de var tillsammans. 

LO:n är alltså gjord efter en skisstävling inne på alltomscraps Cybercrop. Moma har ritat skissen å hon gör ju sååå underbara skisser!! 

"Kusiner"
image476


De stora vita blommorna är "sprites" från Prima och finns i butiken, finns i svart, röd och grön, dessa vita kommer från den svarta förpackningen. "Kusiner" är skrivet med "AC - Thickers - Giggles" som åxå finns i butiken.



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...