2008-01-30

Fullt upp

Ja ni, jag drog igång en REA på scrapbookbutiken.se och tjosan vad det drog igång med göra, ordrar ska packas, bekräftas, svaras på mail. kolla frakten, lägga till, ta bort ja allt vad folk har för önskemål :-D Men kul är det att ni verkar gilla min lilla butik :-D 


Jaja det här är ju MIN blogg, butiken har ju sin egen blogg så mer om mig då ;-) idag var det ju onsdag och det innebär ju som vanligt att Matilda var ledig från dagis. Vi skulle umgås med hennes farmor men hon har nog åkt på influensan eller nått inatt för hon var INTE pigg :-( så vi fick planera om och styrde bilen mot min pappas jobb där vi fick lite kaffe och prata av oss lite med pappa å Kerstin å några till :-)

Tildan var go idag, hon gosade med mig konstant, kan ju bero på att jag hade plyschbyxor åxå ;-) 

Eftermiddagen spenderades hemma med ordrarna och sedan var det middag och så en tur med bilen tillbiltvätten (välbehövligt kan jag lova). Nu sover tildan, jag har monterat alla nya hänglar som kom idag och även stämplat upp några av varje å börjat måla ett par OCH börjat på ett kort :-D 


image498

dessa tillhör ordinarie inneklädsel nu tydligen ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...