2008-01-29

Julkortsfotografering

Igår var jag på scrapträff men som vanlgit så går det suuupersegt att scrappa på dessa träffar, så jag hade knappt en halvfärdig LO med mig hem trots att jag hade tänkt göra massor. Idag på 30minuter gjorde jag klar den å det sa bara tjop tjop tjop!
LO:n är itne till nått särskilt men ajg har gjort den efter en skiss som Badanka har ritat och som hon hade i sin blogg i helgen å så här blev alltså min tolkning:

"Julkortsfotografering":
image497


En enkel LO blev de :-D det röda pappret är "Cosmo cricket - dutch girl - audrey", det andra mönstrade är "Basic grey - dasher" (tror jag) och det bruna enfärgade är "Canvas - pinecone". Rubriken är skriven med "QK-Studio classic" och "Basic Grey - stella ruby" Sen har jag även använt vit floss från karen foster, chipboardstjärnor från Heidi swapp, dymo, knapp och mörkbrun chalk.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...