2010-01-24

2010-01-24 Veckovägning

Oj vad nervös jag var inför dagens vägning, med en så bra start förra veckan var jag rädd för att jag redan denna vecka skulle stanna av. Jag siktade in mig på att ha gått ner 0,5kg alltså hamna på 92,3kg men såhär blev resultatet av dagens vägning:

Vikt sist: 92,8 kg
Vikt idag: 90,8 kg
Viktförändring denna vecka: -2,0 kg
Viktminskningtotalt: - 3,7 kg
Min startvikt: 94,5 kg


:-D ni kan ju bara gissa hur glad jag är även om det är en FÖR snabb viktminskning enligt viktväktarna så tror jag den stannar av och viktväktarna skrev åxå att det är helt okej att gå ner så här fort den första månaden men om det fortsätter så måste jag ändra kosten mera.

Å eftersom jag nått 3kg delmålet som viktväktarna sätter upp så ändrades idag min dagliga propointsbudget från 35 till 34points per dag. så första delmålet nått på 2 veckor :-) nästa delmål är 89,3kg! då har jag gått ner MER än 5% av min kroppsvikt.

*studsar ut på små små små moln *

2 kommentarer:

Pylle sa...

Wieeeeeee har vart så nyfiken på veckans vägning. ÅÅ så glad jag blri för din skull, grattis, grattis. Nyfiken på vad F fick för resultat ocksp :).
Jäklans vad bra Hanna. Kra,

Åsa (asali) sa...

Grattis :)
Här är det dock inget vidare så jag lägger nog ner detta nu :(...Lycka till du o Elin!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...