2010-01-09

Julkänsla

Ja här kommer den LO som jag lyckats göra i år med tanke på att jag inte har mycket ork pga sömnbrist och ingen tid eftersom när jag väl har tid så sover matilda där jag har mina scrapsaker :-) mendenna har jag gjort på korta stunder då och då.

utmaningen var att man skulle scraplifta en helt fantastisk LO som Jenny Sandberg gjort, layouten man skulle inspireras av och de andras liftningar hittar ni inne på swebloggen (länk finns till höger)

"Julkänsla 09"


Cardstocken är helt vit men den blev dåligt fotad. Från början hade jag tänkt ha journaling men efter att ha hållit på med den här i en vecka så började det bli panik att bli klar. Får se kanske skjuter in en tag under kortet med lite journaling på sen när jag har mitt scraprum tillbaka :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...