2010-01-17

Hejhej

Ja kan inte annat än säga hej, är ju inte så frekvent uppdaterande just nu, vi har så mycket och ingen ork alls att göra nått känns det som.

Sen sist har eländet fortsatt att hagla men tänker inte hälla allt det över er som läser.

Ville mest säga att vi lever och mår ganska bra. Igår var vi i pulkabacken å åkte skoter, pulka, sjärtlapp och madrass. De andra grillade även korv men jag klarar inte av å äta korv med bröd sen ajg var gravid med Edit :-) åt en kall korv utan bröd å det var mycket godare :-)


denna veckan blev det 3 långpromenader nu när vädret äntligen var lite "varmare" på måndagen hade jag sällskap av fredrik, på tisdagen av Åsa och Elin och på onsdagen var det jag och Juddan som rörde på fläsket. Den dagen hade jag ju faktiskt kameran med mig:




"Sommargäster":


Nä nu ska vi dricka lite kaffe, sen äta lunch om en stund å sen packa oss iväg till pulkabacken igen :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...