2010-01-22

tosca

Sitter och väntar på att kokostoscakakan i ugnen ska bli klar :-) sen ska jag sätta igång med lite Nasi goreng till middag, men först måste jag nog väcka min yngsta dotter som sovit i 3 timmar nu, å ändå så sov hon bättre än på länge i natt.

Sitter även å funderar på lite födelsedagspresenter till Edit, har kommit på ett par som vi ska ge henne, men kanske hon skulle få Elin å pärs badkar :-D okej nu tror ni jag är knäpp som tänker ge bort deras badkar men de har alltså ett hopfällbart badkar som de använde till Ester innan de satte in ett riktigt å nu ahr vi blivit erbjudna att köpa det till brudarna, kanske skulle ge det i födelsedagspresent till fisrumpan...

nä nu måste jag ta ut kakan innan den blir bränd!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...