2010-01-31

Veckovägning 2010-01-31

Börjar fundera på om någon luras med mig, men när jag tänker efter så är jag ju faktsikt duktig, tänkte först, det har ju varit treeee kalas denna veckan, men sen började jag tänka på hur mycket jag fikade och igår när vi grillade så hade vi kött och grönsaker å tzaziki helt enkelt inte massa strips eller bea. så dagens vägning blev som så:


Vikt sist: 90,8 kg
Vikt idag: 88,6 kg
Viktförändring denna vecka: -2,2 kg
Viktminskningtotalt: - 5,9 kg
Min startvikt: 94,5 kg


Iom detta så har jag passerat två delmål till :-O jag är under 90kg!!!!!!!!!!!!!! vilken känsla å byta första siffran och så har jag gått ner 5% av min kroppsvikt som viktvaktarna satte upp som mål :-) den vikten var vid 89,3kg. om 1,6kg så har jag gått ner 10kg sen i oktober och 7,5kg sen jag började med viktväktarna. Men jag kan ju itne fortsätta gå ner 2kg i veckan då måste jag ändra nått så det går ltie saktare tydligen, men jäkligt tråkigt å ändra på ett vinnande koncept åxå.

nä nu ska jag inte grubbla jag ska va glaaad.

F gick ner 2kg denna veckan han :-)

1 kommentar:

Åsa (asali) sa...

:-o Oj oj oj...du bara rasar i vikt du!!
Själv vet jag inte alls hur det kommer att gå imorgon. Hoppas åtminstone på att vågen klarar av att "stå still" eftersom det varit innevecka o då äter jag som en häst ;-). Fast det har gått åt måååånga morötter o mycket frukt o vatten för att få mig mätt. Jag blir själaglad om vågen mot förmodan visar ett minus imorgon med tanke på att jag inte alls kunde motstå alla frestelser från Edits kalas.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...