2011-05-08

Farmor 90år

Ja nu under Maj är det, som jag tidigare nämnt, "kalastema" hos Stellas.se. När jag fick mitt kit så var det i vintage/romantisk stil vilket kanske inte skriker barnkalas :-) men alldeles perfekt för ett annat kalas, nämligen kort på farmor då vi firade hennes 90årsdag!

"farmor 90år"

Pärlorna tyckte jag passade alldeles perfekt till farmors pärlhalsband som hon haft såfort hon skulle vara finklädd så länge jag kan minnas. En vit blus och så pärlhalsbandet så kände hon sig uppklädd och fin :-)


Jag har rivit längst kanterna på det bruna pappret och sen sytt fast det på det bakre som är baksidan av det röda som syns under fotot. I det rivna jacket har jag sytt med ett band och knytit en rosett. Jag har dekorerat med lite olika storlekar på rosor, halvpärlor, band, en biljett och en bookplate.


Papper:
"Bo Bunny - Timepiece - Moments"
"Bo Bunny - Timepiece - Numbers"
Vintage - bibelblad
 
 
Kika in i shopen för å se alla härliga papper från BoBunnys serie Timepiece!

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...