2011-05-09

Frihet till Mollys

Efter mässan i lördags kom inspirationen som ett brev på posten och jag ville använda massa av de nya materialet jag köpt :-) det mesta på layouten är köpt på mässan :-)

"Total frihet"


Hittade en utmaning inne på Mollys där man skulle scrappa loss ganska fritt men det skulle visa ens känslor för scrapbooking å då valde jag att scrappa utan foton och helt enkelt göra en layout med journaling om hur scrapbookingen får mig att må och känna.

Stilmässigt så scrappar jag ju väldigt olika men dessa papper är väldigt jag både för de är MME och färgerna älskar jag, river ofta kanter eller nått hörn, minialphas är nog med på minst varannan layout om inte mer :-D  och journaling är nästan uteslutande handskriven för mig de senaste åren.

//H

3 kommentarer:

Lilo sa...

Superfint!!! Och vågat (och snyggt!) att scrappa utan foto! Jättekul att du är med! =)

Lilla07an sa...

Men titta! Å det är ORANGE! Är det inte en av världens vackraste färger så säg?

Marit sa...

Vilken helt underbar layout, så härligt med det turkosa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...