2010-02-25

12 månader

Tänkte visa den sista av Edits månadslayouter även om ni inte fått se 10 & 11 månader än, men snart kommer ni få se dem åxå :-) de har jag gjort till SWEbloggen men denna har jag gjort med mitt DT-kit från stellas.se

"12 månader"


Har använt samma upplägg som jag använde på "8 månader", är sånt kul å fint upplägg som passar perfekt till månadslayouter så man får med flera foton.

Kraftpappret i botten är baksidan av ett papper från MMEs serie "life stories", det är det som är så perfekt med den serien att alla baksidorna är som kraftfärgat cardstock, helt perfekt tycker jag som älskar kraft.

Som fotomatta har jag använt ett vitt cardstock och så har jag använt spillbitar från Making memories serie "flutter".

Dekorationerna i papper är även de från serien "life stories", tagen klippte jag ut för hand ur vitt cardstock och sen limmade jag fast en halvcirkel av det gröna pappret och fäste tillslut en bit spets med ens tor kopparbrad.

Som vanligt har jag dekorerat lite md halvpärlor då jag i stort sett är besatt av dem ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...