2010-02-14

Veckovägning 2010-02-14

Så, idag gällde det, efter förra veckans -0,4 så hoppades jag på att inte ha stannat av i viktnedgången nu. Men misstänkte ju även att det var missvisande vägning veckan innan det pga sjukdom som kanske gjorde att det blev lite snett.

Iaf så klev jag på vågen imorse vid 07:30.

Vikt sist: 88,2 kg
Vikt idag: 86,7 kg
Viktförändring denna vecka: -1,5 kg
Viktminskning totalt: -7,8 kg
Startvikt: 94,5 kg

Känns helt fantastiskt att det fortsätter neråt. Känns verkligen hela tiden hur det minskar runt magen och låren. Har Börjat med armhävningar denna veckan för att forma upp armar och bröstmuskler lite.

//H

2 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Ååå heja heja!!! Hoppas det går bra för mig imorgon oxå ;-)
Kram

Pylle sa...

Heja heja så bra det går :) är så kul att se. Ska bli spännande att se hur min våg visa i morgon, ett är då säkert att jag kommer vakna med träningsvärk efter min skidtur :) Hoppas det gått bra med tjejerna //Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...