2010-02-23

Me & I

Igår var jag på me & I träff hos Maria L, å den andra Maria L var det som var säljare för ME&I så om ni är sugen på en sån träff eller vill fråga nått så gå in här i hennes blogg.


Jag gjorde nått riktigt knasigt igår iaf, eller knasig å knasigt men innan jag åkte på träffen igår så kollade jag igenom brudqarnas byråer och de har verkligen massor av kläder, det var bara strumpbyxor som jag tyckte det kunde behövas fler av. så jag handlade BARA åt mig själv igår :-D haha bara kläder till mig trots att de flesta förknippar Me&I med barnkläder så ahr de faktsikt jättefina kläder till oss mammor åxå.

En av anledningarna till att jag vill unna mig lite kläder är att jag hittills "tappat" 11kg sen i höstas varav 8 de sista 6 veckorna. Å den andra var att jag nu kom i storleken M :-D haha de satt så jagk unde ha dem men det gör inget om jag går ner lite till, vill ju itne köpa kldäer som kommer vara för stora i sommar :-p

Dessa köpte jag:







bilderna är lånade från http://www.meandi.se/

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...