2010-02-21

Veckovägning 2010-02-21

Ny söndag och ny vägning. Men denna vecka som gått har varit kantad av fusk å dåligt med motion så hade inga större förhoppningar imorse. Jag tänkte att bara jag inte gått UPP så är jag jättenöjd. +-0 var siktet inställt på.

Vikt sist: 86,7 kg
Vikt idag: 86,5 kg
Viktförändring denna vecka: -0,2 kg
Viktminskning totalt: -8 kg
Startvikt: 94,5 kg

Kändes väldigt bra att få se ett minus trots kalas och kebabtallrik :-) Även fredrik gick ner -0,2 så det var vi nöjda med båda två. Nu är det bara påt igen denna vecka. Visst det är carinas födelsedag imorgon men i övrigt så är det inte en lika "dålig" vecka nu.

Mätte F imorse åxå, han ahr inte mätt sig ordentligt sen startmåtten och det var härliga resultat med -10cm på magen å -7 på midjan och -8 på bröstet.

//H

1 kommentar:

Åsa (asali) sa...

Härligt, härligt!! O 10 cm på magen o -7 i midjan är ju jättebra för Fredrik!!
Har inte heller varit så motoverad denna vecka o varken mätt maten eller räknat points. Blev dessutom väldigt dåligt med motion så jag hoppas min våg stannar på +-0 denna vecka oxå. Är så trist med ett + speciellt som det stundar en innevecka o då äter jag ju som aldrig förr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...