2010-02-23

Mått och tankar

Satt å finulde lite och kom på att i söndags var ju första dagen på mensen åxå och det kan ju tyvärr ställa till vägningar lite. täntke mest skriva ner det så jag minns det sen ifall man ser nått konstigt mönster :-)

Sen till lite mått:

Överarm: 31cm (-3cm)
Höfter: 118cm (-4cm)
Byst: 108cm (-3cm)
Midja: 89cm (-7cm)
Lår: 67,5cm (-5,5cm)

Midjan var kanske lite mindre tom men fick mäta själv denna gången så då är de så svårt å se nedanför tuttarna :-D haha ser inte magen alls om jag kollar neråt ju :-p men även tuttarna har minskat av stadigt, det börjar kännas att de känns mjukare eller vad man ska säga. Fördelningen är ju verkligen precis så som jag märker av det åxå, jag märker att magen är mindre och att jag får på mig byxor som tidigare fastnat över låren men jag känner och ser åxå att höfterna minskar av lite för sakta enligt mig, mina stooora hemska höfter, skulle vilja kapa av en stor del av dem.

men i stort så är jag jäklans nöjd.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...