2008-02-22

Acillez

Dagens utmaing på scraputmaningen är en "Salig blandning" alltså att man får några punkter som SKA vara med på LO:n å denna veckas var som följer:

¤ temat ska vara djur
¤ 3D-effekter, dvs måste finnas med upphöjda effekter
¤ något av filt
¤ textremsor
För mig var det superbra med en utmaning där temat skulle vara djur eftersom jag har en söt kisse som allt för sällan får vara med på mina layouter och eftersom jag hade ett kort på honom som jag tycker jättemycket om som jag har framkallat i förstoring. Det är en hankatt som heter Acillez men han fick en rosa LO denna gången :-D passade bäst till fotot tycker jag ;-)


"Smyger i buskarna"

image539

Papprena är från Basic greys serie "Infuse", rubriken är skriven med två olika Thickersalfabeten från American crafts (Daquiri och champagne), filtband från Queen&co, journalingen är stämplad med magnetstämplarna "Evolution". Å Ugglan är en rub-on från october afternoon.


Idag fyller Tildans farmor år GRATTIS Carina! Vi har varit där hela eftermiddagen å kvällen och ätit smörgåstårta och vanlig tårta. Å imorrn är det dags för taklagsfest här hemma för den nya verkstaden som vi håller på å bygger :-D kuuul. 


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...