2008-02-24

Taklagsfest

Igår var det dags för taklagsfest för verkstaden som vi håller på å bygger ut. Alla som hjälpt till var bjudna, och respektive så klart så vi var ca 25 personer efter ett par bortfall pga nyfödd bebis, magsjuka och brist på barnvakt. 

Själv mådde jag inge vidare så jag satt mest å frös, orkade inte äta så mycket å gick å la mig vid 00:12. Men för de andra så var det verkligen en lyckad fest och sambon är väldigt nöjd, den sista for hem vid 03:50 och innan det hade det ätits god mat, tårta, drukits öl och vin, badats i badtunna och en massa pratandes såklart ;-) det var kul att det blev sån blandning på folk även om en stor del av fredriks släkt var med eftersom de är de som har byggt det mesta ;-) 

Pga min hängighet så knäpptes det inga kort MEN en tjej som var där fotograferade ltie så jag ska försöka komma över de korten för å ha i "byggnations fotoalbumet" så då kanske ni kan få se nått :-D 

Ni kan ju få se bygget iaf :-D 

image540

image541


Vi eller snarare gubbarna, hade hunnit få in port, dörr, isolerat väggar å tak så vi kudne ha festen i den nybygda verkstaden :-D mysigt blev det när allt kom omkring å jag hade donat ltie med levande ljus. 

Nu ska vi kolla på film.


////Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...