2008-02-25

inspireras av CD-omslag

det var dagens utmaning på scraputmaningen det, där kan ni se vilket CD-omslag det var och här kommer min tolkning, valde att mest inspireras av färgerna och värmen men även delvis av upplägg m.m.

Min LO heter "1:a advent" och är ju såklart ett foto från just första advent när vi pyntade med ljusstakar så blev Matilda så förundrad och satt å tittade på "mamma lljjuuuus" som hon uttryckte de (mammas ljus).


image542

Fick äntligen använda det "embossade" pappret från "love, Elsie!" med små hus på, passade så bra till det hemtrevliga som jag tycker advent representerar. Jag sandpapprade på några hus för å få dem att framträda lite extra. Blommorna har min mamma å min bonusfarmor virkat åt mig :-D å ännuflera har jag på lager :-D Rubriken är målade chipboards som jag har 3Dlackat. 


Idag var ju tildan på dagis och jag hade ett par ordrar att packa m.m. sen hämtade jag henne vid 15:00 å gick å gungade en sväng, å sen blev det en tur till Elin å ester för lite kaffe å prat å lek. 



////Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...