2008-02-07

Vi inspirerar med lite alla hjärtans dag kort inne på scraputmaningen idag. Det är kärleksvecka på bloggen och en stor kärlekstävling med ett fint pris i potten är igång, kolla mer i detta inlägg om du vill vara med å tävla!

Jag skapade tre kärlekskort till bloggen, ett utan stämpelmotiv, ett med en av de nya hänglarna på och ett med en stämpel som jag fått i en RAK så jag vet inte vad det är för märke, stämplarna är målade med ProMarkers:

"Kram"
image519

"Puss"
image520

"Kärlek, från mig till dig"
image521


Tilda är fortfarande förkyld, hon verkar mycket bättre på förmiddagarna men sen på kvällen så går febern upp så vi blir hemma imorrn åxå å sen är det ju helg, å på måndag är dagis stängt för planeringsdag så på tisdag hoppas jag att Tildan kan gå igen å leka av sig lite för nu klättrar hon snart på väggarna.


image522

Tildan på väg hem från dagis i måndags,
sista dagen hon var där innan hon blev förkyld.


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...