2008-02-18

Kittävling

Ja det har nog inte gått många förbi att det är en stor kittävling inne på stellas just nu. Å även jag köpte mig 2 kit nu i januari, ett American crafts och ett med jordnära färger. 

Jag blev väldigt nöjd med båda kiten, i AC-kitet var det helt underbara papper men lite sämre dekos å i det andra så var det helt okej papper och några var t.o.m superfina så att använda två var inget problem. Dessutom var det thickers som alfabete i det ena, bruna leg warmers för att vara exakt.

Igår och idag har jag scrappat på en LO från det jordnära kitet och blev supernöjd så den har jag skickat in, är inne på min andra LO med AC-kitet för jag vill vänta med å skicka in tills jag vet vilken jag är mest nöjd med :-D som sagt så älskade jag papprena i det kitet så det kan kanske bli fler åxå :-o

Här är min LO från det jordnära kitet, "Äntligen sommar"

image530

Jag har använt 3 mönstrade från kitet och 7 olika dekos (2 blommor, silver hänge, alfabete, Postcard, band och journalingruta). Det ena mörkbruna är alltså ett mönstrat och den vita cardstocken var åxå med i kitet. 

Den dolda journalingen handlar om hur skönt det är när det äntlgien är sommar med allt som man kan göra, hur man slipper bylta på massa kläder å hur man kan bada, sola å äta glass :-D 


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...