2008-02-15

Sy sy sy

En utmaning på scraputmaningens blogg att man skulle sy på sin LO. När jag fick reda på denna utmaning så kände jag ju på engång att jaa de gör ju jag typ jämt ;-) så jag tänkte att då ska jag ta å sy både med maskin och förhand öfr att de ska vara lite "mer" än vad jag gör ofta. 

Fotot är från i somras hemma hos tildans morfar och hon står på en trehjuling å kollar på katten som klättrat upp på utbygnadens tak. 

"The most beautiful girl in the world"
image525


Alla tre mönstrade papper är från Rusty Pickles choclate kisses-serie. Det bruna och det ljusrosa är baksidor av två av papprena. Sen har jag använt ett vitt cardstock. 
Rubriken är skriven med AC - Thickers - giggles - ljusrosa och de mindre orden i rubriken är stämplade med magnetstämpel och alfabetet "evolution"
Scrappers floss - brun



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...