2008-02-12

"friska"

Ja nu är vi typ friska äntligen här hemma :-D tildan blev hemma 1 hel vecka från dagis så hon har verkligen klättrat på väggarna å tröttat ut sin mor som åxå haft feber. 

Igår var tildan superpigg MEN då var dagis stängt så idag är första dagen för henne efter sjukdomen å hon var helt uppspelt imorse efter att jag berättat att IDAG skulle hon äntligen få leka med kompisarna igen. 

På grund av sjukdom låg jag lite efter med ordrar och med allt annat jobb såp jag har stretat på med det hela dagen och i helgen så var jagi nte precis ledig att scrappa heller för momsredovisningen för DECEMBER skulle ju göras, blääää.


Igårkväll hade vi scrapträff här hemma och då gjorde jag två halvklara LO:s som ni kommer få se nå tag när de är helklara. Men 1 LO kan jag iaf visa som är efter förra veckans SWEskiss, testade för första gången att sy fast ett band på LO:n så det blev veckat å dessutom gjorde jag det i cirkel :-D superkul å det blev verkligen läckert.

"Tomtepuss"
image523

foto: Elin/Pylle

Det är en salig blandning papper, det prickiga i grunden är ett DaisyD - Valentine och från DaisyD är även det röda med blommor på. det rivna pappret är en bit av ett Basic grey- infuse, det röda å det bruna är två sidor av ett My minds eye papper, tror det är ett bliss eller ett Bella. Band från Åhlens, thickers från American Crafts, chipboardram från Lil davis. m.m.


//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...