2008-02-28

Scrapträff

Ikväll bär det av hem till Elin/Pylle för en scrapträff med henne å åsa/asali å maria å bitta åxå om vi har tur :-D Jag vet inte vad jag ska scrappa med ngt blir det förhoppningsvis, brukar hinna med 1/2 LO per gång vi scrappar :-D vi pratar mest :-p

Har scrappat några LO:s sen sist men de flesta av dem är till scraputmaningen så de kommer inom en snar framtid. Sen har jag gjort en LO till SWE som jag väntar med å visa åxå. Men en LO har jag gjort som inte är till ngt särsklit :-D en LO om julafton :-D sååå skönt att nästan vara klar med alla julfoton så det inte känns som ett måste. 

Jag har liftat en LO som Pylle gjort å som hon i sin tur liftade av någon inne på 2Peas.

"Julafton 2007"
image543

Bakgrundspappret är från My minds eye, likaså det röd/turkosa upptill. Det andra Röd/turkosa är ett cosmo cricket och det beiga lite rutiga är från Fancy Pants. Stor vit scallop, thickers - daiquiri, virkad blomma som min mamma virkat, svart stor brad från american crafts, chipboardram från lil davis och lite blandade band från resonable ribbons.


image544

Jag och min mamma, påbyltade efter en pimplingstur på Galvsjön.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...