2008-02-20

Ledig lekdag

Idag var Matilda ledig från dagis precis som alla andra onsdagar, men det som var speciellt denna onsdag var att Ellen åxå var ledig och jag och åsa bestämde träff på lekparken på Långnäs. Vi hade med oss fika, kameror och två glada barn som var sugen på att åka kana.

Vi träffades vid 09:30 och var där i två timmar, vädret var underbart, solen sken och luften var frisk men inte kall. Matilda ville hellst gunga på gungorna eftersom det är ganska nyligen hon har börjat gunga utan att bli rädd, men ellen åkte hellst rutschkana å var så nöjd att hon kunde göra det helt själv utan hjälp att ta sig upp eller ngn som tog emot. Fast kul var det ju när jag tog emot :-D "Hanna, hanna".

Vi fotade massor, fikade kaffe, chokladbollar och saft. Sen åkte jag linbana åxå :-D den är ju för de "stora barnen" så då måste ju jag åka lite :-D å då vart åsa mest "sur" över att hon plockat ner kameran redan ;-)


image531

image532






Nu sover Matilda som en stock efter allt lekande och jag är åxå ganska slö men ska ta å scrappa ltie snart, på eftermiddagen ska jag å tildan åka på Dollar store å handla massa saker inför lördagens "taklagsfest" :-D


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...