2009-06-16

Din första smakis

Ytterligare en viktig layout gjord till Edits album :-) jag hade inte mycket inspiration när jag började med denna men när jag la korten på det prickiga pappret så bara föll allt på sin plats och jag blev jättenöjd med resultatet, tycker annars att det ofta blir jobbigare om jag har både ståendes och liggandes foton, svårare att få till ett bra upplägg liksom.

"Din första smakis"


Cirkeln som jag stämplat med är en som jag lånade av Åsa/Asali, en journalingstämpel från 7Gypsies som sitter i en sån där hållare osm det är stämpeldyna i åxå, fast åsas har gått sönder så den har lossnat från hållaren men det är ju bara å använda den som vanlig stämpel istället.

Det prickiga pappret är ett MME, lika så det turkosa som är baksidan av nått gammalt papper och det rutiga pappret är baksidan av ett october afternoon papper. Det blommiga är innerdelen av ett cirkelpapper som jag använt på denna lo:





///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...