2009-06-27

Eddie beddie boouu

Jag veeet att jag är dålig på å blogga men om ni har lika fint väder som mig så vet ni varför ;-) vi spenderar dagarna vid stranden och Matilda badar HEEEELA tiden. Jag har fotat 5 månaders foton på Edit nu men vägning m.m. sker på tisdag så då får ni en 5 månaders uppdatering, men nu kan ni få se hennes 4 månaders layout :-)

"4 mån"


En härligt pastellig layout med papper från basic grey och MME. de rosa/gröna dekorationerna har jag klippt ut ur ett Basic grey - gypsie papper som ajg haft i 2,5 år :-D Alfabetet är Rev - beauty queen som jag lånat av åsa. Rankan är ju en av Primas vårnyheter hur härliga som hellst, jag fäster dem med glue dots.


En till layout är åxå färdig och den handlar om Matildas ord "Luxilago" som hon sa om tussilgo för 1 år sen. I år tjatar hon själv om hur tokig hon var som sa det.

"När jag var liten, då sa jag Luxilago"


Papper från MME, bokstäverna är American crafts - thickers - giggles. Lite blingswirls från Prima, Dymoremsor och en clearstamp från Prima.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...