2009-06-07

i vår trädgård

Förra helgen hade vi, som jag tidigare nämnt, 10års jubileum för firman. På fredagkvällen hade vi en liten grillfest för nån säljare, några anställda med respektive m.fl. Vi har ju i år öppnat en till liten butik nere på Mobackes trädgårdcenter och han som äger Mobackes var åxå med på grillfesten och ahde med sig ltie 10års presenter åt oss :-) Fredrik fick ett äppelträd som heter Fredrik och så fick vi (jag) en syrén som heter sensation (för att alla kvinnor är en sensation) ;-)








Det var en ädelsyrén så den har så maffiga och fina klasar av blommor eller hur det nu heter på syréner. Att den dessutom var lila var ju inte helt opopulärt hos fröken M.

Detta inlägg påbörjade jag idag vid fyra-tiden men sen tog datakillen död på mitt internet :-p mitt i uppdateringen men nu ikväll så fick ajg igång det med hjälp av det gamla beprövade sättet, starta om datorn...



//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...