2009-06-10

Helt rätt dag

Det regnar ute, tidigare regnade det massvis men nu är det lugnare iaf. Edit sover sen kl 09 å nu är klockan snart 12! HEEELT perfekt då jag behövde jobba färdigt med redovisningen och nu är den HELT klar! Så nu kan du vakna gumman så du kan få lunch så ska mamma försöka få tag på faster Judit så vi kan luncha :-p

Imorgon ska jag fakturera sen på fredag är tildan ledig, tror vi ska åka på studenten på höghammar på fredag men hoppas vädret är liiiiite bättre även om det ser ut å bli väldigt regningt heeeela helgen så kan man ju ändå hoppas :-p


Ska försöka få till två scrappade kort denna vecka åxå :-D vilket stort projekt va? men jag har massa annat å göra åxå ju, förutom två barn å jobb så ska jag fixa lite inför måndagen, vill itne avslöja allt för mycket även om ni kanske inte tycker det är nått intressant så vet man ju inte om de som det berör läser min blogg eller inte. Har fått lära mig att fler än ajg tror läser min blogg :-D

imorgon ska det handlas åxå de får jag inte glömma.


nu fick jag tag i juddan så nu ska jag gå ut å packa in edit i bilen å åka å hämta juddan-buddan-bouuu:-P


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...