2009-06-21

Ipren

det visade sig vara ipren som lilla K behövde, hennes temperatur höll i sig så länge hon fick alvedon men såfort apoteket öppnade så köpte fredrik ipren och såfort hon fick en sån supp så dalade hennes temp och nu när hon la sig så hade hon bara 37,2!! det är ju ingenting.


Tidigare idag har hon legat mellan 38,5 och 39 nästan hela tiden, hon hade en topp på 39,5 men det var nog bara tillfälligt.


I övrigt verkar hon lite bättre nu ikväll också men hon är ju inte helt sig själv, väldigt gnällig, svettig och blek men nu sista timmen när febern gett vika så har det underbara leendet kommit tillbaka. får se hur natten blir om jag måste upp å byta många bajsblöjor å ge nån mer supp under natten eller om vi får sova.

Matilda sover hos sin farmor både för att vi ska få sova lite mera och för att hon blev så ledsen av att se edit ledsen och så tänkte vi att det fanns ju risk att viskulle behövt åka akut till huddik med Edit å då är det bättre att vi redan i förväg har ordnat det bra för matidla så hon slipper bli chockad och uppkörd mitt i natten.


nu ska jag slappa lite, känner mig lite mentalt trött efter all oro, och jag blir alltid trött när väl oron kan släppa lite då kommer tröttheten över mig precis som att den vet att nu är det fritt fram nu behöver jag inte vra allert och beredd på saker utan nu kan ajg bli helt sluuut


tack för era tankar idag! kramar//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...