2007-10-09

Etapp 2

Så nu var etapp två avklarad på utmaningsresan som scraputmaningen håller just nu. Mitt bidrag denna vecka var jag inte lika nöjd med så jag lev inte förvånad över att jagi nte kom på topplistan. Här är min LO iaf för er som inte lyckats lista ut vilken som var min eller som inte har varit in å kikat på bidragen eller som kanske rentav inte vet vad det är. 

Man skulle skapa ett alster på temat "utveckling" så jag valde en milstolpe i Matildas utveckling, nämlingen dagisinskolningen. För vart lär de sig mest? vågar mest? Provar mest nya saker? Jo på dagis. 

image259


Jag vet at jag varit superdålig på att uppdatera bloggen nu, bara skrev ett inlägg i söndags å inget igår. Jag har inte orkat helt enkelt, all luft gick ur mig då på söndagen och jag mår fortfarande väldigt dåligt över hela final grejen. Jag har börjat släppa det liiiite eftersom folk ändå verkar gilla det jag gör även o mdem förstörde hälften av det.  Men det som spätt på min ilska var att dem itne hade suddat allas foton och inte helller namn på folk så det gick ju ändå att förstå vem som gjort vad så då blev det bara en förstörelsegrej utan nån mening. Så JA jag må vara töntig som blir ledsen över en sån grej som en LO men när man lagt ner sin själv i ett alster i flera veckors tid å så får man se hur det förstörs framför ens ögon då tycker jag man har rätt att gråta lite.


Idag har jag jobbat hela dagen ute på firman, är ju momsredovisning på fredag, blääää. Men nu gick jag in en sväng för å hinna greja lite inne innan jag hämtar Matilda.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...