2007-10-18

Nygammal BoM

Här kommer en BoM sida som ajg gjorde för ett par veckor sedan. Jag ville inte lägga ut den på engång pga att fotona kunde avslöja en sak, mensen så visade det sig at de inte kunde de men så har de itne blivit av helt enkelt ;-)

Jag köpte magnetstämplar på gävlemässan för några veckor sedan och det var efter den mässan som ajg kom på att jag skulle göra denna LO. Jag hade åxå suttit och diskuterat med Pylle att vi använder nästan uteslutande vit, svart eller mörkbrun cardstock som bas om vi inte använder nått mönstrat istället. Så även det utmanade jag mig själv att använda en färg som var ovanlig för mig att använda som CS-bas. 

Det är alltså en "Jag är..." från A till Ö" till min BoM i 8*8. å jaa korten är ganska små :-D Jag har tagit med både bra å dåliga å mittemellan saker som jag är. 

image285


Q, Z och W kändes lite svåra först men jag tycker jag löste det bra :-D å sanningsenligt :-D 




Nu ska jag snart ringa min svärmor, hon är ledig idag och jag har inte fått sovit många minuter den här natten heller så jag ska kolla om hon kan ha matidla lite, måste ju handla, fakturera, åka till pappa med kort, soooova å laga lunch. 


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...