2007-10-18

Gamla BoMar

japp, jag gick igenom mappen med opublicerade LO:s nu å såg att där låg tre stycken BoM-LO:s som jag skickade in till tidningens "BoM" tema, eller iaf två av dem skicakde jag in den ena tror jag att jag aldrig skickade för jag är missnöjd men två av dem skickade jag in iaf. 

Först ut är en LO där inspirationen kommer från Elsie Flannigans bok "52 scrapbooking ideas":

"Han är min!"
image286


Sen har vi en list-lo som jag gjorde när scrappiz hade BoM-tema en månad å de skrev upp massa saker man kan göra om till sin BoM å då hade de med att man kunde lista favorit filmer, tvprogram eller dyl. å TV-narkoman som jag är så gjorde jag det.

image287


å den sista som jag inte gillar själv så den känns knappt färdig för jag blev missnöjd med den medans jag gjorde den, en LO om den gången jag faktiskt fick skicka in en LO till tidningen, den första LO:n jag maialde dem öht.

image288


Nu har vi avlopp!!!! det är inte helt klart så just nu så är den "förseglad så inge vatten rinner ut men inom en vecka ska det vara helt klart, men nu kan vi alltså använda avloppet iaf :-D Matilda verkar ha väldigt ont i munnen, jag vet inte om det "bara" är kindtänderna eller om hon har nå blåsor för det gick höstkoppor på dagis. Jag ska åka upp til HC imorrn oavsett om hon sover eller ej i natt för nått är de ju :-( Hon är iaf glad å pigg på dagarna å har inge feber men hon har väldiga eksem i rumpan åxå, så kan de ju bli av tänderna för bajset blir så frätande men jag får visa doktorn allt imorrn tänkte jag så det inte är nå.

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...