2007-10-21

helt i chock...

ja ni, jag fattar nog inte just nu vad det var jag läste nyss.... jag kom fyra, fyra.... jag har vunnit en revolution!! nog för att jag har en CB men ändå, att vinna en reva! å Paradise vann!!! grattis gumman det är du sååå värd.

sitter å kollar på listan över folk å inser vilka jag slagit, mina idoler,.

kanske ska förklara vad jag svabblar om åxå... jo finalen i scrappiz stora vår å sommartävling är avgjord. Å jag kom 4, vilket innebär ett superpris i form av en sån här:

image292


för er som itne är involverad i scrapvärlden mer än att ni läser min blogg så kan jag förklara att det här är en maskin för ca tusenlappen som man stansar ut bokstäver å figurer med (fin förklaring)


SÅÅÅÅ nu är ni bra nog sugen på å se mina bidrag va??? Jaj ag är såååå sugen på å få visa dem utan suddning i ansiktet åxå :-D Man skulle skapa två alster som hörde ihop på temat "musik med sommarkänsla" desstuom skulle man ha med någon detalj från var å en av de fyra deltävlingarna. 

först ut är LO:n "Mina värsta sommarplågor"

image293


sen kommer bidrag två som blev ett clearalbum om mina topp fem sommarhits.

image295



image296



     
    

image297

  


sååå, nu efter att ha suttit å lagt in bilderna så börjar det sakta gå upp för mig att jag faktiskt kom fyra i denna tävling!! å vilken tur att fredrik kommer hem snart med godis för nu har jag rätt å fira lite tycker jag :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...