2007-10-24

Lite närmare en digital systemkamera

japp, samlandet för att kunna köpa en bättre kamera pågår för fullt, önskar mig pengar till en kamera i julklapp åxå å sambon har sagt att de ska jag få. Min kamera som jagh ar nu är en bra kamera som ligger lite mittemellan en kompaktkamera å en digital systemkamera det är en konica minolta "dimage Z3" den har bra md zoom och man kan ändra massa inställningar på den MEN den har gått sönder lite :-( man kan fota med den men det blir ett svart hörn på bilden, just nu redigerar jag bort hörnet i photoshop men det är dryyygt när man måste göra de på alla kort.

Iaf så läggerjag alla pengar jag trjänar på å sälja kort i denna kamerafond och idag var jag till pappas jobba med lite beställningskort å då hade en annan dam där köpt 2 kort åxå så jag kom hem 300kr rikare :-D plus 20kr till matidla sparbössa :-D de är så snälla allihopa på hans jobb. 

här är beställningskorten:
image312

image313

image314

image315

image316


Så nu var alla julkort och farsdagskort slut i min bunt där så jag måste scrappa massa kort, å måste ju hinna göra en hel hög tills jag ska vara med på den marknaden som jag berättade om åxå. hmmm....å så håller jag på med etapp 6 på utmaningsresan uppdrag tyg ;-) Har bara börjat. sen vill jag ju hinna med en LO till jommas för de var så rolig annons att scrappa efter.


å så håller ju den stora hemlisen på att komma till ytan ;-) kanske nästa vecka är det helt klart :-D 

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...