2007-10-12

Röda vinbär

Satt å rensade lite mappar på datorn å då hittade jag denna LO å kom på att jag nog inte visat den. Den är inte till nån tävling utan jag gjorde den helt enkelt för ett tag sen å sen tog det ett tag innan jag fotade den å sen glömde jag nog helt enkelt bort den :-D

För er som tycker den påminner om något... ja jag har liftat SandraKs LO som var med i senaste numret av scrapbooking-mm. Din LO är superfin Sandra!! 

image272


Blommor från magdas, swirls från autumn leaves, biljetten är från jommaslillakrypin och krokodilklämman är från www.Lillahandarbetsboden.com 

Och för er som undrar om jag hinner göra nån LO till denna veckas etapp på utmaningsresan,.....jag tror det, har hunnit med redovisning, kort m.m. som var måsten å nu har jag inget planerat för helgen så jag SKA hinna!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...