2007-10-05

Scrapträff

Igårkväll hade jag, Pylle, Maria och Asali scrapträff hemma hos Asali. Vi skulle varit här i onsdags egentligen men då jobbade Asali så vi tog det igår. Vi brukar ha scrapträff en kväll varannan vecka ungefär men det har blivit lite glesare nu eftersom både jag och asali har varit utomlands och Pylle har börjat plugga.

Iaf så träffades vi igår å hade massor att prata om som vanligt men efter en stund kom vi igång, jag valde ut en LO åt Asali att lifta å sen liftade jag samma. Det var en LO från en gammal scrapbooking-mm tidning. Asalis LO får ni inte se än för den är till nått särskilt men här kommer min för den är en bara för at LO. 

Är bara halvnöjd men så är det ju ibland, är ju inte missnöjd iaf :-)

Min LO heter "Poolare" och det är foton på Ester och Matilda. Jag har använt fyra mönstrade papper från basic greys serie "Mellow". Filt dekorationerna, knapparna och journalingbiljetten är från jommaslillakrypins månadspaket och dem är helt underbara :-D 

image257


I helgen kommer bloggen vara lite mer stillastående än vanligt men kanske nått inlägg blir det :-D jag kommer iaf vara i Hudiksvall och hålla i kurser både lördag och söndag så vi sover där åxå. 

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...