2007-10-02

Opublicerade layouter

Här kommer ett litet inlägg för er som vill se lite nya layouter, dessa är inte nya i tillverkningen men nya på internet :-D Alla tre är gjorda till olika skisser i tidningen scrapbooking mm men jag har inte hört något från dem å de första två är det ju jättelängesen de skulle in, den första är tom tidningen redan ute :-D

Kunde inte sova så jag uppdaterar här istället för jag tror min kompis är på BB :-D smsen kommer inte fram till henne, håller alla tummar jag har för henne nu :-D


den första layouten: "Napplisa"

image247


andra som är till skissen som publiceras i nästa nummer som kommer den 30 oktober: "Mot nya äventyr" är supernöjd med denna, så jag blev lite besviken att dem itne gillar det jag gör :-/

image248



och den tredje som det var sista inskick den 10 september så vid det här laget borde dem vara klara med alla som ska skicka in, är ändå inge nöjd med den eftersom jag gjorde den på fyllen på typ 20 minuter :-D 
"Puss" älskar fotot på matilda och fredrik, hon är 4 månader gammal å man ser skillnaden mellan henne och fredriks arm:

image249

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...