2007-10-21

Tom helg

ja, det har ju inte blivit nå mycket uppdaterat i bloggen nu i helgen, har inte orkat helt enkelt, matilda har ju halsfluss m.m. å hon får medicin 3ggr/dag å sover jättedåligt på nätterna så jag har jordens huvudvärk idag. Plus att vi idag har haft nybörjarkurs nere på handarbetsboden och och Pyret. 

Ikväll kommer vinnarna å så tillkännages i scrappiz stora vår å sommartävling. Jag har ju själv gett upp att jag ska ha någon chans efter det att fotona blev suddade så jag tror itne att jag kan få någon högre placering men det är ändå otroligt spännande å se hur ställningen blir. Nyss tillkännagavs ställningen i deltävling fyra och där hamnade jag iaf väldigt högt upp så det var kul eftersom jag var väldigt nöjd med mitt bidrag till den deltävlingen. 

Det var ju den här jag gjorde till den deltävlingen:

image291

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...