2008-03-03

Lite grå men ändå glad

ja så känner jag mig denna dag, eller denna vecka, eller nå. Går kanske över snart. Allt liksom bara flyter frammåt, veckorna går förbi i en rasande fart å jag verkar stå på exakt samma fläck, fast jag gillar min fläckmen skulle ändå vilja utvecklas eller ta framsteg inom något område.

Det är väl en sån fas nu, innan våren kommer och man är less på allt det gråa och trista och det bara är blaskigt och blåsigt ute. Tildan har ju en trotsperiod som nu varit i hmmm 1 månad iaf och det gör ju inte denna sega period bättre men i helgen var hon bara go å glad.

Har märkt att hon är VÄLDIGT mammig nu när hon har denna period, det kanske är det osm är lite jobbig för det är verklgien bara jag som gäller många gånger nu. Å man får inte vara för nära hon ska ha sin "PLAST" som hon säger, väldigt mån om sitt personliga utrymme, det är väl för att hon har upptäckt den fria viljan och om hon inte vill kramas så måste hon inte.

I torsdags var det ju scrapträff hos Elin/Pylle, scrappade en LO från början till slut men den är till scraputmaningen precis som de flesta andra LO:s jag gör nu för tiden :-D nya LO:s kommer på fredag och lördag ;-)


Men i helgen har jag faktsikt scrappat en LO som itne är till någonting speciellt alls. Hade denna förstoring framme på scrapträffen åxå å då såg jag att det passade väldigt bra med det pappret jag har i botten. Sen kom de nya varor till scrapbookbutiken.se i fredags å då var det svart/turkosa pappret med så då var inspirationen klar ;-)

"Vardags njutning"
image545

Å då kan jag ju även avslöja att rubriken på denna LO är utstansad med QK alfabetet Studio classic å det är inte Asalis alfabete utan jag har köpt ett eget :-D medans alla andra har stora hemligheter som DT-uppdrag eller graviditeter så kommer jag med min att jag köpt ett QK-alfabete :-p kändes inte lika stort längre ;-)


Det lilla journaling bladet är från ett "Spiral journaling block" från making memories och än så länge finns det några sånna block kvar i butiken men de har gått åt som smör i solsken kan jag lova ;-)

image546<-- visst är det underbart? jag blev kär på engång!





///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...