2008-03-05

{Badlycka}

I förrgår kväll blev det en till LO gjord, denna gången scrappade jag till en tävling inne på Magdas där man skulle inspireras av ett foto. Själv inspirerades jag av färgerna, vit grund med mycket rosa och blått. På fotot var det engrafittimålning så jag tog även upp temat "färg" genom att stämpla med akrylfärg. 

Jag stämplade alltså med bubbelplast och akrylfärg men sen har jag duttat 3D-lack på "bubblorna" för mer vattendropps-känsla. Det är även 3D-lack på rubriken som är QK Studio Classic. 


"{Badlycka}"
image548
Det rosa diecuts-pappret är från "Making memories - garden party" och hjärtanen och blingstenarna är från Heidi Swapp. Loopy brad, scrappers floss - brun och minitags från QK.


Tävlingen inne i butikens blogg med temat "Prinsar och prinsessor" är ju avslutad och vinnaren utsedd å igårkväll laddade jag upp den nya tävlingen som är för Mars :-D det är en skisstävling. Jag har börjat göra skisser i photoshop å blev ganska nöjd med resultatet så de blir nog mer skisser hädanefter ;-)


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...