2008-03-28

Häftklamrar

Dagens utmaning på scraputmaningen är att fästa med något som itne är en limprodukt å jag valde att använda min häftapparat. Jag gjorde både ett kort och en LO.

På kortet har jag fäst ett filtband genom att häfta fast det, kortet är till tildans tremänning som fyllde 2år i onsdags:

"Ester 2år"
image595

På LO.n har åxå häftapparaten åkt fram, denna gången så häftade jag fast lite punchinella, som det för övrigt var första gången jag provade :-D har några olika färger här hemma å fler är på väg :-D 

"Färgglad"
image596
Alfabetet som jag använt på både kortet och på layouten är Quickutz alfabetet "Biography" (Sååå fint) som jag även har 3D-lackat på som vanligt ;-) 


Igårkväll var de scrapträff hos Maria, de var bara hon å jag som kudne så jag tog med mig sambon å dottern så de fick umgås med Marias sambo och son. TIldan kramades med sonen i huset när hon skulle åka sen vände hon sig till sin far och sa "MMMMMM mysigt" å så gick hon.



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...